Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2015 22:01 - в началото бе оловото (remix circa 2015)
Автор: urbanjoga Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2104 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 30.07.2015 20:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

в началото бе оловото

изтъркани накладки скъсани мембрани
к
олата ми вярва в исус

д
упка криви джанта
тя предлaга втора

смърти
те й тачат всеки празник

масло в двигателя изгоряла свещ

к
олата ми вярва в исус

бродя скитам
т
егля на буксир и ръчна
и
се моля в края на декември

прецакана гарнитура скъсан маншон
колата ми вярва в исус

не
йният начин да ме спасява на всяко първо число

о
тче наш запали ли пея
апостол на хикс възкресения

корозирал ауспух спукан радиатор
колата ми вярва в исус

сърцето на машината не е робот

м
алцина са я виждали в движение
ед
иници са се возили повторно
а
ктът й за раждане е слух
м
атерният език легенда

прекъснати реотани заяждащи ключалки
к
олата ми вярва в исус

зарязана до борисова хан омуртаг люлин
без бензин
безочливо далеч
от лоното на дружба
две

хлътнал педал пробит резервоар
колата ми вярва в исус

когато е в лява лента
ш
ествията свършват с фиш

развален вентил счупен колан 
задавен карбуратор счупен смукач
усукано шаси продънени седалки

к
олата ми вярва в исус


всеки
технически понася стоически
и все пак
тя се върти
 

от краха на комунизма
има
петокнижие от сервизни гаранции
свиша математика
е


износени грайфери изгорели бушони
колата ми вярва в исус

знае че
ако беднякът е жив дявол
богатият е мъртъв бог

откраднат касетофон олющена боя
колата ми вярва в исус

това
е
нейният начин
да ме спасява
на всяко първо число


 




Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: urbanjoga
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 606662
Постинги: 249
Коментари: 183
Гласове: 1215