Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2014 22:14 - бедната Кобилкина!
Автор: urbanjoga Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 367 Коментари: 0 Гласове:
2



Драги приятели, имам един детски страх, който ме преследва до ден днешен и това е да не си пъхна щепсела в грешния контакт. Не, не си мисля за секс, там Кобилкина го е мислила и го е измислила далеч преди мен, мисля си за енергийната мафия, приятели, точно така, за този могъщ октопод, чийто пипала не пощадиха дори бедната Джорджия. Ето за какво говоря:

Електромобил откраднал ток за 5 цента, арестуват шофьора http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=3058552

Хак му е, ще ми  краде детски киловатчета посред бял ден! Ама така е, като си малък човек с малки амбиции и не взимаш пример от доказаните професионалисти в областта. Вземи си една кука с кабелче, с разклонител, хвърли си я като хората на жицата, та си кради колкото искаш ток; ще ми крие схемичката си с еко автомобил той- аматьор!




Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: urbanjoga
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 608451
Постинги: 249
Коментари: 183
Гласове: 1215