Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2012 13:39 - Keтчуп & горчица
Автор: urbanjoga Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1717 Коментари: 1 Гласове:
2




          Лек вятър гали бузите ми и държи мишниците ми сухи. Напушва ме смях, както всеки друг път когато не знам какво да правя, а ми е добре. В резидентната част на Манхатън пенсионери куцукат с обувки от Мейсис и ситно фризирани кученца. Мулатки с огромни разлюлени бедра въртят километраж с изпотени на петна суичери. Всичките пресичат невъзмутимо на червено. Въздухът в новия континент е напоен е със слънце, зеленчуци, цветя и препарати за почистване. Изглежда все още има надежда. Изглежда така, сякаш недъзите на неолибералисткия модел са само в главите на хипстърите, в главите на добре обезпечените момченца и момиченца в скини дънки.

..Останалото четете утре, във в-к Труд




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gocho52 - Добре.
23.04.2012 17:03
..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: urbanjoga
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 606517
Постинги: 249
Коментари: 183
Гласове: 1215