Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2009 19:06 - Островът на късмета
Автор: urbanjoga Категория: Изкуство   
Прочетен: 781 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

(записки на корабокрушенеца)

 

Казвам се Доно Смит

и крия в себе си много любов.

 

У. Мейси, „Магнолия”

 

31.12.2008 Здрасти пич. Аз съм мъртъв. За да продължиш започнатото, пакета с инструкции търси на luckyisland.com.

 

10.09.2007  Преди безразборните връзки да ме изхвърлят на luckyisland.com няколко години скачам от един спасителен пояс на друг. Винаги се намира една жена, която да ме спаси от предишната*. Външността не е от значение. В НАСА не пренебрегват една планета за сметка на друга, нали? Напротив, колкото е по-далеч толкова по-гот, ако е невидима тогава пък става хипер интересно. Аз съм телескопа Хъбъл! Длъжен съм да изследвам дълбочинно всичко.

 

09.10.2007 Всяка подялба на книги, четки за зъби и снимки разширява пробойната в самочувствието.  От многото течове реките на живота газя далеч под нивото си, сблъсъците с нежния пол избягвам вече не тъй ловко, чепатият ми характер е с наполовина свалени платна, а  емоционалното състояние непоклатимо колкото ветропоказател в буря. Съвсем закономерно денят, в който ми подаряват уеб камера една антиутопия печели душа, а аз губя себе си.

 

15.11.2007  Още с регистрацията в luckyisland разглеждам стотина профила. Решавам да влизам веднъж дневно. Така и става. Влизам сутрин и оставам там целият ден.  Стратегията е мигновена атака и мълниеносно отстъпление. Хм, на втората минута не помня да съм имал стратегия.

 

02.12.2007 Чувствам като в „Островът на д-р Моро” на Хърбърт Уелс. Само че това не е остров, а архипелаг Гулаг.

Дяволът –  нагонът ни за SEX, импланта, каращ ни да желаем гениталиите на себеподобните си по хиляда пъти на ден,  тук е първо видим с просто око и после фиксиран и обездвижен. Генетичния му код е нарязан на парчета от администратори и окован в сървъри от програмисти.

 

03.12.2007 Радостта от откритието отбелязвам ежедневно при спуснати щори и приглушени, заради съседите мини експлозии. 

 

10.02.2008 Отвън постепенно престават да ме търсят. Нормално, гърбът ми не е магнит. Кой може да гледа едновременно на Изток и на Запад? Друг е въпросът , че аз гледам единствено надолу и единственото нещо, което вдига погледа ми след минути поема обратния път.

 

17.03.2008 Неделя вечерта заспивам, събуждам се неделя сутринта. Телефонът звъни само за потвърждение на новия ВИП-код. Етикетът секс-маниак? Не, не ме смущава. Така дегизиран стигам по-близо до Него, мога да  го пипна.

 

19.03.2007 В интерес на истината пипвам инфекция от претриване и хемороид от седене, но не се оплаквам, ще съм голям страхопъзльо, ако се откажа сега.

 

24.05.2008 Излизам само за да купя моркови и платя нета. Морковите са за очите. Човече, нямаш представа колко съм близо до целта!

 

03.06.2008 За съжаление, освен хемороида и претриването, които са хронични скоро се появи осезаем регрес. Докато взимам месечните хонорари от списанията касиерките ме гледат с една идея по-голяма от обичайната неприязън. Родителите ми са спокойни. Вече никой не им натрапва тялото ми или колата след запой.

 

23. 07. 2008 Отношенията ми с обитателите на острова са пример за последствията от нестабилната конфигурация между човек и животно. Докато спя мозъкът ми  делийтва всяка бисквитка, пътечка или директория към антидота- серума на любовта.

 

19. 10. 2008 Притеснявам се волфрамовата ми жичка да не изгори. Знам толкова координати, пароли, думи затварящи врати…

 

30.12.2008 Сънят е един и същ. Слънце, ветрец и аз в океан от течност без капка за пиене.



 

 

 

  

 




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: urbanjoga
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 608380
Постинги: 249
Коментари: 183
Гласове: 1215