Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2008 16:32 - Hellboy или диетична фантазия 2
Автор: urbanjoga Категория: Изкуство   
Прочетен: 2086 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 25.03.2009 09:49


image


манифактурата за приказни герои "гилермо дел торо", този път
е произвела нова златна армия от красиви фрикове, които както може да предположиш
(като образцови комикс поданици на us),
бачкат тайно и много усърдно в услуга на пентагона.

(имплантирания антропоцентризъм в в действията и емоцията на не човеци винаги ме е отблъсквал.
от франкенщайн, през 200-годишния човек и филмите за изкуствен интелект на 70-те и 80-те, до сагите за супермени и трудолюбиви роботи, всички те, почти без изключвние(без одисеята на кубрик, трон и още 1-2) са естетична или не дотам естетично замаскирана пропаганда на хомо-сапиенса, подчиняваща потенциала и свободата на своето творение на своите нужди.
да си човек наистина, още ли ви звучи гордо?)

иначе рон пърлман, е същият любим, стилен looser;  д-р йохан краус пък му е силен конкурент.

унесен в шумната въртележка на мечове, пури,  симпатични лафове и сладникави клишета,
забравих да помисля за смисъла на всичко това,

но в интерес на истината,
на края ми липсваха само 2-та литра диетична кола
и дарк класата на sin city
например

 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. julllinkata - хаха
25.08.2008 10:09
Браво бе:))))))))СЕриозно!
цитирай
2. urbanjoga - 10x!:)
25.08.2008 22:55
да пишеш на място, което посещаваш само ти и десетина човека на ден е като да плуваш на камен бряг. понякога плажовете ми липсват.
цитирай
3. julllinkata - :)Пробвай Емона:)
26.08.2008 02:06
Мен ме посещават повечко, но пак си плувам в мои води - те това е важно:)))))Поздрави от моя до твоя бряг:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: urbanjoga
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 608351
Постинги: 249
Коментари: 183
Гласове: 1215