Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2010 10:58 - Непубликувани интервюта 1. Ваня Щерева
Автор: urbanjoga Категория: Забавление   
Прочетен: 5313 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 10.10.2010 15:07


image
фото: Ваня Щерева

Всички обичаме да обсъждаме публичните личности, по повод и без повод. Ако пък са и артисти – просто чудесно! Ваня Щерева е идеалния пример за  абе-кога-ш’-се-кротне-това-портокалово-момиче и сега-как-се-казва-точно-пък-този-нейният стил?  
Това е така, защото Ваня не спира да трасира комфортната сива мебел в главите ни с рошави думички и хвани-ме-ако-можеш ентусиазъм. Това е така, и, защото за разлика от гламурните селебритита, Ваня промотира единствено таланта си. Дали ще забива с Matchpoint или ще облича мисли в книжно тяло, творчеството на Ваня се усеща като 39 градуса –  пълна кръвна картина на всички наши минали вчера. Подозирам че иска да дамгоса оръфаното ни разрешително за живот с печата на любовта. Ужасно, нали?

 

 

Човекът, който ще наемеш, за да ти свърши работата?

 

Онзи, дето не съществува.

 

Най-тъжната история, която си чувал?

 

Как на една жена, която прави шантави, неразбираеми, интровертни спектакли никой не идва на поредната й премиера- ама нито един човек и тя остава сама пред масата с кетъринг. Но след това тъжно идва хубавото – тази жена от този момент нататък започва да прави нормални представления.

 

Твоят топ 3 за деня?

 

1. Приятелят ми.

2. Пак той.

3. Да не се повтарям.

 

Едно доказателство за края на света?

 

Работя само с точни дати и години.

 

Как ще наречеш своето място?

 

Въображение.

 

Митът, в който вярваш, и този в който се съмняваш?

 

Бог. И в двете посоки.

 

Нещото, с което ще се разделиш най-накрая?

 

Завинаги с излишните ми килограми.

 

Музиката, която няма да пуснеш на ближния си?

 

Реквием на Моцарт. Защо да го товаря?

 

Най-самотното питие?

 

Айрян.

 

Любимата абревиатура?

 

Трябва ли да имам любима? Добре де. ЦСКА.

 

Какво видя през ключалката за последно?

 

Не съм поглеждала, но сега като попита отидох и погледнах. Съседът от горния етаж пак се е напил посред бял ден и не може да изкачи стълбите.

 

Най-тъпата лъжа, на която повярва?

 

Че през 2012 със сигурност е краят на света. Веднъж излъгана за 2000, не мога да им вярвам вече.

 

Трябва ли да пращаме нещо в космоса и какво?

 

Не харесвам израза „трябва”. Само „искам” признавам. Ако някой иска нещо да праща, на добър път.

 

Езикът, който искаш да владееш?

 

Португалски.

Списанието, на което искаш да си корица?

 

Не ставам аз за корици. Никой няма да го купи това списание.

 

Звездата, на която ще дръпнеш шалтера?

 

Нека си светят, коя съм аз и с какво право да ги гася?

 

Тормозелa ли си съученик като малък?

 

Да. Янчо. Бих го с големия триъгълник по главата, защото написа на дъската „ФСБ са изруди”. Не ме ядоса толкова, че обижда любимата ми група, колкото правописната грешка в думата „изроди”.

 

Какво ти се колекционира?

 

Велосипеди. Ретро модели.

 

Колко често си сменяш паролата?

 

Никога. Кютам си с една и съща, откакто ползвам интернет.

 

Личната ти прогноза за времето?

 

Да идва зимата. По-приятно се прегръщат хората тогава.

 

Връзките: две повече ли е от едно и ако да, за колко време?

 

Две само за обувки. Иначе винаги само една и вече, ако може да е завинаги.

 

 

Ако си куче за боеве, как мислиш ще се справиш?

 

Ще ме набият веднага и никой ветеринар не може да ме спаси после.

 

Пука ли ти за глобалното затопляне, ама честно?

 

Честно – все си мисля, че има някъде някакви умни хора, които могат да надхитрят природата.

 

Kолко хора ти играят играта?

 

Играта ми поемат много хора, не им знам точната бройка, и това ми е работата – да ги карам да им е интересно да влизат в моята игра. Засега се справям отлично.

 

Кога научи правилата на движение?

 

Със сигурност все още не съм ги научила добре.

 


 

 

 

 

 

(интервюто е от 2009 когато излезе четвъртата книга на Ваня Щерева, романът  „Татко, аз и Ангелът" за Story ми се - пост-апокалиптична, джендър неутрална рубрика за това накъде и как я кара медия сапиенсът днес.)

 

 

 

 

 

 



Тагове:   мое,   интервю,   никое,   Щерева,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: urbanjoga
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 606586
Постинги: 249
Коментари: 183
Гласове: 1215